logo bip.gov.pl

 Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa

serwis WWW  
Instrukcja obsługi Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
 Dodatki Mieszkaniowe / Jak załatwić sprawę
1.

Jak załatwić sprawę

Co należy zrobić aby otrzymać dodatek mieszkaniowy:

  1. Należy udać się do działu „Świadczenia Społeczne" (pokój nr 16) znajdującego się w Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubawie i pobrać formularze dokumentów o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

  2. Z wnioskiem trzeba udać się do „swojej” administracji domu. Musi ona potwierdzić takie dane jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.

  3. Właściciele domów jednorodzinnych dołączają do wniosku dokument potwierdzający powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu, wystawione przez właściwy organ nadzoru budowlanego wydający pozwolenia na budowę, oraz rachunki dotyczące wydatków na utrzymanie domu z miesiąca bieżącego.

  4. Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o dochodach za ostanie 3 miesiące (sprzed daty złożenia wniosku).
  5. Komplet dokumentów, składa się w siedzibie OPS-u Gminy Lubawa w dziale „Świadczeń Społecznych” (pokój nr 16).

Po złożeniu dokumentów w ciągu 14-tu dni może zostać przeprowadzony wywiad środowiskowy w celu sprawdzenia faktycznego stanu majątkowego.

 

Odmowa złożenia oświadczenia stanowi podstawę do wydania decyzji o odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego.


Podmiot udostępniający informację: Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa
Za treść odpowiada: Lidia Tuszyńska
Osoba, która wprowadziła dane: Łukasz Chorzelewski
Data wytworzenia informacji: 2008-02-04
Data udostępnienia informacji w BIP: 2008-02-04
Data ostatniej aktualizacji: 2012-08-02 07:33

rejestr zmian publikacji »

wersja do druku drukuj